~ The New Beginning... ~
 
IndeksIndeks    CalendarCalendar  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 #001 || Ajra

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
AutorWiadomość
Amanda

avatar

Liczba postów : 179
Join date : 11/09/2015

PisanieTemat: #001 || Ajra   Nie 27 Wrz 2015, 19:44

Znalazłaś się na kamienistej arenie, przypominającej tak naprawdę niskobudżetową posadzkę betonową w garażu dla maszyn ciężkich po kilku latach użytkowania. W skrócie, wielkie wertepy nienadające się do niczego. Na arenie czekała już na ciebie liderka ze swoim pokemonem.

100% hp

_________________
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Ajra
First Noob Forum 4ever
avatar

Liczba postów : 100
Join date : 19/09/2015

PisanieTemat: Re: #001 || Ajra   Nie 27 Wrz 2015, 20:15

- Rozpoczynamy pierwszy pojedynek na arenie. To bardzo ważny dla nas test. W końcu stajemy przeciwko lidze! Rozpocznij od schowania się za dużą przeszkodzą na arenie. Chociaż może to być trudne w realizacji. A posiadamy tylko jeden skuteczny ruch na naszego przeciwnika. Nasłuchuj uważnie co dzieje się na arenie. A gdy usłyszysz zbliżające się kroki wystąp i uderz naszego przeciwnika Water Pulse! Po wykonaniu tego ataku zmień swoją pozycję zwinnym unikiem. Jesteś małym stworzeniem, więc ucieczka będzie dziecinnie proste. Ponownie wykonaj Water Pulse, kierując całą wodę na jego pysk. Pora bardzo ostro zaryzykować. Stań przeciwko kamiennemy stworzeniu. A wtedy wystrzel mocny Water Pulse w kierunku Geodude. Swobodnie przemknij w pobliże naszego przeciwnika. WYłoń się jak duch i wykonaj kolejne Water Pulse. Skieruj wodę tym razem na jego spodnią część. Niech podłoże oraz jego ciało namokną. To nam ułatwi zadanie. Ukrywaj się na razie w wertebach. Gdy będzie chciał nas dosięgnąć, straci trochę równowagi w nich. To nasza tajna broń. Przeciwnik nie jest odporny na wodny żywiol. Podskocz unikając przeciwkoa. Wyceluj uciekając w jego pysk Water Pulse, a następnie korzystając z okazji schowaj się za jego plecami. Staraj się nie wychylać za bardzo, aby nasz rywal nie mógł się zorientować gdzie przebywasz. Nasłuchując ruchy przeciwnika przemieszczaj się w za nim i wtedy kolejny atak z Water Pulse! Niech woda ostudzi jego zapędy. Gdy woda rozbryźnie się na jego ciele, nie czekaj za długo tylko ponownie oblej go solidną dawką Water Pulse. Pole walki nie jest czymś przyjemny, ale damy radę z taką przeszkodą.Jednak nie zawracajmy sobie teraz tym głowy i wykonaj solidne uderzenie z Water Pulse w przeciwnika. Kontynuujmy naszą taktykę z unikaniem i chowaniem się w werteby. W końcu po coś one tutaj są. Dzięki czemu zyskamy na elemencie zaskoczenia! Kolejny raz nasłuchuj gdzie zmierza nasz przeciwnik po czym z drugiej strony wykonaj Water Pulse. A uderzenia tak duza ilością wodnych kul może przyprawić naszego przeciwnika o niezły zawrót głowy. Wtedy uderzenia nie będą celne, a on sam sie zrani. Dlatego kontynuujmy atakowanie. Obserowanie jest ważne, ale atak przyjemniejszy. Wyceluj z całej mocy ostatecznym Water Pulse w pysk przeciwnika. Po wodnym uderzeniu przemknij obok niego i z małej odległości ponownie uderz Water Pulse. Uciekaj jak najdalej możesz, aby przeciwnik ciebei nie zlapał. Wtedy nie pozostaje nam nic innego jak po raz koljny zaatakuj Water Pulse. A teraz coś co będzie bardzo niebezpiecznym ruchem. Nie mam pewności, że wyjdzie nam taka sztuka. Ale kto nie ryzykuje ten nie je ciasta. Zlokalizuj w miarę duży werteb i zacznij ostrzeliwać go Water Pulse. Tak by zebrała się w nim woda. Duże ilości wody. Postarajmy się zrobić tak mały basenik. Kiedy będzie tam wystarczająco wody zacznij zwabiać Geodude. Niech zbliży się blisko nas i zbiornika. Pomagaj mu wpaść do wody z wykorzystaniem Water Pulse. Niech wpadnie. A wtedy lekko usmażmy go z wykorzystaniem Thunder Wave. Elektryczne fale z połączeniem wody powinno i tak na niego zadziałać.

_________________
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Amanda

avatar

Liczba postów : 179
Join date : 11/09/2015

PisanieTemat: Re: #001 || Ajra   Nie 27 Wrz 2015, 20:37

Co prawda twoja taktyka była baaadzo monotonna pod względem ilości ataków, lecz na szczęście był on niezwykle skuteczny. W końcu Geodude jako ziemno kamienny stworek jest niezwykle podatny na wodę. Jednak nie ma co mżyć o łatwym pojedynku, w końcu to pokemon liderki! Stworek dawał z siebie wszystko, a jego tajną bronią było Earthquake. W końcu żadna zasłona nie jest w stanie uchronić pokemona przed trzęsieniem ziemi, no może poza protect. W każdym razie mimo tego niewypału z prądem na ziemnego pokemona udało ci się wygrać tą rundę. Teraz czas na drugiego przeciwnika!
18% hp, +1,3lv
100% hp

_________________
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Ajra
First Noob Forum 4ever
avatar

Liczba postów : 100
Join date : 19/09/2015

PisanieTemat: Re: #001 || Ajra   Wto 29 Wrz 2015, 08:46

Powróciłam z zadowoleniem swoja Dratini, po czym na arenę przywołałam swojego drugiego stworka.
- Ruszaj Trapinch! Liczę, że sprawdzisz się równie dobrze co twoja poprzedniczka. Rozpocznij od wykonania Sand-Attack. Obniżenie celność w pojedynku z tym osobnikiem będzie dobrym posunięciem. Skorzystaj z okazji i przemieść się w inne miejsce. Po czym celnie zalej rywala błotem z Mud-Slap. Nie dość, że go zranimy to jeszcze jego celność może zelżeć. Przystąpmy następnie do mocnego uderzenia jakim jest Earthquake. Niech siłatego ataku mocno osłabi naszego przeciwnika. Gdy ziemia zacznie mniej się trząść wykonaj Bide. Skup się bardzo mocno. Później atak będzie znacznie silniejszy. Zalep ślepia swojego rywala wykonaniem Mud-Slap! Szybkim ruchem zacznij się przemieszczać za przeciwnika. Skorzystaj z tego, że nie zauważy ciebie. Gdy będziesz za nim tupnij mocno nogami w ziemię wywołując solidne Earthquake. Trzęsąca się ziemia skutecznie zablokuje naszego oponenta. Dlatego rusz prosto w jego kierunku. Zbliż się jak najbliżej możesz i ponownie z bliskiej odległości użyj Earthquake. Otrzymanie obrażeń wprost od epicentrum powinno być druzgocące. Musimy się teraz uwolnić z bliskiego kontaktu. W tym celu obsmaruj i zmieszaj go błotem używająć Mud-Slap. Niech przeciwnik chwilę się zastanawia co tak na prawdę się stało. Wykorzystaj to na sprawną ucieczkę. A gdy znajdziesz się w bezpiecznej lokazliacji ponownie obsmaruj go głotem z Mud-Slap. Z każdym uderzeniem zmniejsza się jego szansa na dobry atak. Dlatego nie przeciągajmy tego wszystkiego w nieskończoność. Wywołaj Earthquake i obserwuj jak przeciwnik męczy się z tym atakiem. Niech pojawią się na jego ciele "kropelki potu". Zbierz w sobie jak najwięcej mocy i postaraj się skumulować całą energię do wykonania ostatecznego ruchu. Podskocz i z impetem uderz w ziemię kończąc pojedynek ostatecznym Earthquake!

_________________
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Amanda

avatar

Liczba postów : 179
Join date : 11/09/2015

PisanieTemat: Re: #001 || Ajra   Pią 16 Paź 2015, 22:38

Trapinch pokazał na co go stać! Wykonywał raz za razem niezwykle efektowne ruchy, które które nieźle targały przeciwnikiem. Ten z całych sił próbował się bronić, a jego starania w połączeniu z ogromnym doświadczeniem pozwoliły mu na rozłożenie ziemnego malucha na łopatki.
+0,8lv
10%hp -3 celność

_________________
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora
Sponsored content




PisanieTemat: Re: #001 || Ajra   

Powrót do góry Go down
 
#001 || Ajra
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Pokemon Wish :: Strefa PBF :: Liderzy Sal :: Hoenn-
Skocz do: